Atrybuty w postaci

SIŁA
Podnosi bazową szkody w walce i z obserwacji wynika, że ściśle współpracuje ze zręcznością jeśli chodzi o ilość zadawanych ciosów krytycznych. Należy pamiętać, że bez wystarczającej zręczności nawet bardzo wysokie szkody w walce nic nam nie dadzą z powodu częstego chybiania czyli po prostu nie trafiamy przeciwnika. Bez odpowiedniego Zdrowia też nie wiele będziemy mieli z wysokiej siły uderzenia, ponieważ utrata zdrowia pod czas ataku magicznego prowadzi do szybkiego zakończenia walki bez możliwości wykonania ataku bezpośredniego z naszej strony. Siła uderzenia jest podstawą każdego wojownika i jest wyjątkowo ważna – wasza siła uderzenia w przeciwieństwie do zdrowia jest „bonusowana” przez uzbrojenie (broń), dlatego zalecane jest posiadanie broni na jak najwyższym poziomie.

INTELIGENCJA
Podnosi wyłącznie wysokość szkód zadawanych z magii. Automatycznie na początku walki jednorazowy atak magiczny jest perfekcyjną kontrą dla przeciwnika z małą ilością Zdrowia i dużą Siłą uderzenia. Niestety przewaga ta troszkę zanika z wysokością lvla. Zwłaszcza na początku gry kombinacja bardzo wysokiej magii i niskiego Zdrowia daje gwarancję na dobre wyniki w Misjach 2 (trudne). Kto chce zadawać dużo szkód magicznych musi prawie wyłącznie na ten bonus zwracać uwagę przy zakupie i doborze uzbrojenia.

ZRĘCZNOŚĆ
Jest to najbardziej wszechstronny skill w całej grze. Podnosi naszą celność ale i obniża celność przeciwnika. Podnosi także szanse na Krytyczne trafienia. Jednak nie jest to „lek na wszystko” bez odpowiedniej Siły uderzenia lub zbyt niskiej Energii życiowej nawet bardzo wysoki poziom zręczności traci swój potencjał. Dodatkowo zręczność jest bezpośrednio związana z bronią, ponieważ czerpie profit z bazowej szkody w walce.

WYTRZYMAŁOŚĆ
Odnawia tylko i wyłącznie waszą energię życiową i nie ma żadnych dodatkowych efektów. Jednak potrzebna jest pewna wysokość tego skilla by rozwinąć pełne możliwości Siły uderzenia i Zręczności – ponieważ z małą ilością zdrowia jest się bardziej podatnym na duże szkody wywołane przez uszkodzenia z magii przeciwnika, co utrudnia zdecydowanie walkę bezpośrednią i zadanie „mocnych” ciosów. Wytrzymałość nie potrzebuje bonusów z uzbrojenia by w pełni działać i jest zawsze dobrym wyborem.
Twoje aktualne hp możesz w każdej chwili sprawdzić ze wzorem:
Punkty życia = wytrzymałość * (2 + 0,2 * poziom)+20
Zawsze bierzesz aktualną wytrzymałość całkowitą i nigdy nie będziesz miał więcej niż wyjdzie ze wzoru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *